Najszybszym i najwygodniejszym sposobem kontaktu, są formularze na stronie Obsługa polis. Samodzielnie i wygodnie załatwisz tam większość spraw w kilka minut, o każdej porze.
Jeżeli chcesz zgłosić sprzedaż pojazdu, skorzystaj z formularza. Poinformuj nas o tym w ciągu 14 dni od sprzedaży pojazdu.
Jeżeli chcesz otrzymać zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, prześlij nam wszystkie dane za pośrednictwem formularza.
Jeżeli polisa nie została wypowiedzenia na jeden dzień przed zakończeniem okresu jej trwania, to ubezpieczenie OC przedłuży się automatycznie na kolejne 12 miesięcy.
Jeżeli chcesz zgłosić demontaż lub wyrejestrowanie pojazdu, skorzystaj z formularza.
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) zajmuje się wypłatą odszkodowań niewinnym ofiarom wypadków, spowodowanych przez nieubezpieczonych właścicieli pojazdów oraz nieubezpieczonych rolników. UFG wypłaca również odszkodowania osobom poszkodowanym, w przypadku, gdy sprawca wypadku drogowego uciekł z miejsca zdarzenia i pozostaje nieznany.
Najwygodniejszą i najszybszą formą zgłaszania szkody jest wypełnienie formularza na stronie Zgłoś szkodę.
To zależy od rodzaju ubezpieczenia. Szkodę w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC najlepiej zgłosić niezwłocznie. Natomiast zgodnie z prawem - nie później niż w ciągu 3 lat.
W przypadku ubezpieczeń dobrowolnych termin na zgłoszenie szkody określany jest w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
To zależy od rodzaju szkody. Szczegóły znajdziesz na stronie dokumentów.
Jeśli z jakiegoś powodu jesteś zmuszony do naprawienia szkody przed wykonaniem oględzin (np. aby zapobiec jej powiększeniu, bądź w celu usprawnienia pojazdu do dalszej drogi), przed przystąpieniem do naprawy sporządź dokumentację fotograficzną uszkodzonego mienia.
Naprawę udokumentuj fakturami bądź rachunkami. Każda szkoda rozpatrywana jest indywidualnie przez likwidatora.
Przekazane zdjęcia będą pomocne przy likwidacji szkody, dlatego warto je dostarczyć.
Numer rachunku bankowego do wpłaty składki znajdziesz w swojej polisie.
Informacje na temat wysokości i terminie płatności rat znajdziesz w swojej polisie.
Możesz również wypełnić formularz, a informacje wyślemy do Ciebie mailem.
Jeżeli zorientujesz się, że nie zapłaciłeś składki, bezzwłocznie dokonaj wpłaty. Wszystkie dane do realizacji płatności znajdziesz w swojej polisie.
Wezwanie do zapłaty wysyłamy jeśli:
Pracujemy pełną parą, jednak ogromna liczba szkód związanych z niedawną powodzią, wydłuża czas oczekiwania na działania związane z likwidacją szkody.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.