Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group (dalej: „Compensa”) dokłada wszelkich starań, aby usługa zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia przez stronę internetową: https://wiener.pl (dalej: „usługa”) była dostępna dla jak największej grupy użytkowników bez względu na wiek, poziom sprawności, używaną technologię i oprogramowanie.
Informacje niezbędne do korzystania z usługi, w tym wymagania techniczne zawiera: REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ PRZEZ COMPENSA TU S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
Usługa została poddana weryfikacji w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
W wyniku weryfikacji stwierdzono, że usługa spełnia następujące wymagania dostępności wg standardów WCAG 2.1:
Rozumiejąc potrzeby naszych klientów wciąż pracujemy nad poprawą dostępności usługi dążąc do jej maksymalnego dostosowania do standardów i usunięcia zidentyfikowanych barier.
W przypadku jeśli z jakiegoś powodu pojawiły się trudności z zawarciem umowy ubezpieczenia przez naszą stronę internetową skontaktuj się z nami pod numerem: 22 501 61 00
Konsument ma prawo złożenia do Compensy skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez usługę w formie pisemnej, ustnej lub formie elektronicznej.
Celem ułatwienia klientom złożenia skargi przygotowano dedykowany formularz online znajdujący się na naszej stronie internetowej: https://www.compensa.pl/reklamacja/
Skarga powinna zawierać:
Skargę, która nie zawiera informacji określonych powyżej, pozostawia się bez rozpoznania.
Skarga może dodatkowo zawierać wskazanie preferowanego przez konsumenta sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez usługę.