Auto

Pakiet AUTO

dajemy energię na każdą drogę

Dla kogo?

OC
pakiet_auto

Kup OC lub AC a my dołożymy dla Ciebie Assistance Podstawowy

Pakiet AUTO jest dla Ciebie, jeśli:

 

  • cenisz swój czas i zależy Ci, aby w razie wypadku lub awarii otrzymać szybką pomoc techniczną,
  • dbasz o zdrowie swoje i osób, z którymi najczęściej podróżujesz, 
  • lubisz swoje auto – nasze warsztaty partnerskie zadbają o jego naprawę,
  • lubisz wygodę – kupisz ubezpieczenie u agenta zdalnie,
  • chętnie wyjeżdżasz na wakacje, ferie, długie weekendy – pojazd zastępczy umożliwi dalszą jazdę,
  • nie lubisz pupila zostawiać samego w domu – zadbamy o niego w razie wypadku,
  • chcesz mieć wybór i osobiście dopasować ubezpieczenie do codziennych potrzeb swoich i rodziny.

Co zawiera ubezpieczenie

Pakiet AUTO to podstawowe ubezpieczenia komunikacyjne oraz wiele ubezpieczeń uzupełniających.
Ubezpieczenia podstawowe:

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC)

Pomocne, kiedy: posiadasz samochód i spowodujesz wypadek, a konieczna będzie wypłata odszkodowania dla poszkodowanego

Ubezpieczenie Autocasco (AC)

Przyda się, gdy: Twój samochód zostanie skradziony, zniszczony lub uszkodzony

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)

Pomocne, gdy: podczas wypadku kierowca lub pasażerowie trwale ucierpią na zdrowiu

Skorzystaj z pełnych możliwości Pakietu AUTO:

Obejrzyj ile możliwości daje Pakiet AUTO

Co ubezpieczamy?

awaria
pakiet_auto

Dużo podróżujesz, także za granicę? Ubezpieczenie Auto Assistance Plus jest niezbędne w razie awarii samochodu

  • samochód osobowy, terenowy, dostawczy oraz kempingowy i ciężarowy do 3,5t,
  • wyposażenie samochodu, 
  • zdrowie i życie kierowcy i  pasażerów,
  • komfort przewożonego zwierzątka,
  • bagaż i sprzęt przewożony w pojeździe oraz boxie dachowym,
  • szyby oraz opony.

 

Kiedy możemy Ci pomóc?

za_granica
pakiet_auto

Wyjeżdżasz do kraju poza Unią Europejską? Zapewniamy Ci ubezpieczenie Zielona Karta

Możesz liczyć na naszą pomoc:
 

  • podczas zdarzenia drogowego – z udziałem Twojego auta,
  • w razie awarii Twojego samochodu – holowanie, naprawa, auto zastępcze,
  • gdy zabraknie Ci paliwa, albo zgubisz kluczyki do auta,
  • w razie kradzieży samochodu, albo jego wyposażenia – radio, fotelik dziecięcy,
  • jeśli po wypadku potrzebna jest rehabilitacja – dla kierowcy lub pasażerów,
  • gdy w wypadku ucierpi Twój pupil,
  • jeśli uszkodzisz oponę lub szybę w aucie.
     

Co nas wyróżnia?

likwidacja
pakiet_auto

Bezpośrednia likwidacja szkód Zgłoś szkodę, a my załatwimy wszystkie formalności - czy jesteś sprawcą czy poszkodowanym

Dbamy o Twój spokój:
 

  • oferujemy pomoc w nietypowych sytuacjach – zderzenie ze zwierzęciem, przegryzienie przewodów przez zwierzęta, np. kunę,
  • dajemy Ci ubezpieczenie Auto Assistance Podstawowy w pakiecie z OC lub AC,
  • zapewniamy pojazd zastępczy na czas naprawy auta w sieci partnerskiej, bez dodatkowych kosztów,
  • zorganizujemy i opłacimy świadczenia medyczne po wypadku komunikacyjnym,
  • możesz u nas wybrać bezpośrednią likwidację szkody.

Najczęściej zadawane pytania

    • Czym jest ubezpieczenie OC auta?

      Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) posiadaczy pojazdów mechanicznych jest obowiązkowym ubezpieczeniem, które musi posiadać każdy właściciel pojazdu mechanicznego. Kiedy jako kierowca spowodujesz kolizję lub wypadek, wypłacimy pokrzywdzonemu odszkodowanie lub świadczenie, chroniąc Cię przed konsekwencjami finansowymi. 

    • Czym jest ubezpieczenie AC?

      Ubezpieczenie Autocasco (AC) jest dobrowolnym ubezpieczeniem komunikacyjnym. Niezależnie od tego czy zarysujesz auto na parkingu, uderzysz w inne auto lub Twój samochód zostanie skradziony, odszkodowanie pokryje koszty naprawy lub pozwoli na zakup auta.

    • Czym jest ubezpieczenie Assistance pojazdu?

      Ubezpieczenie Assistance zapewnia pomoc specjalistów, gdy zdarzy się wypadek lub awaria Twojego pojazdu. W zależności od wybranego wariantu,  będziesz mógł skorzystać z pomocy na miejscu zdarzenia (np. rozładowany akumulator) lub pomocy w podróży (np. dostarczenie pojazdu zastępczego).

    • Jakie dane są potrzebne by wyliczyć składkę OC i AC?

      Żeby wyliczyć składkę za ubezpieczenie komunikacyjne niezbędne jest podanie danych pojazdu, zapisanych w dowodzie rejestracyjnym oraz danych właściciela tego pojazdu. Ponadto ważna jest liczba przejechanych kilometrów oraz aktualny stan pojazdu.

    • Ile kosztuje ubezpieczenie OC?

      Składka za ubezpieczenie OC zależy od wielu czynników taryfikacyjnych m.in. od dotychczasowej historii ubezpieczenia klienta, zapisanej w bazach Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego oraz od rodzaju ubezpieczanego pojazdu. Dla naszych klientów naliczamy dodatkowe zniżki, w tym za ubezpieczenie kolejnego pojazdu czy za ubezpieczenie pakietowe (OC + AC).

    • Jak mogę zgłosić szkodę?

      Najwygodniejszą i najszybszą formą zgłaszania szkody jest wypełnienie formularza online.

Chcesz zgłosić zmianę na polisie

  1. Przejdź do sekcji OBSŁUGA POLIS
  2. Wybierz jakiego rodzaju sprawę chcesz zgłosić
  3. Przygotuj niezbędne dokumenty np. dowód osobisty, numer polisy
  4. Przejdź do formularza - jego wypełnienie zajmie Ci parę minut
  5. Od razu po wysłaniu otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem

Chcesz zgłosić szkodę?

  1. Przejdź do sekcji ZGŁOŚ SZKODĘ
  2. Wybierz jakiego rodzaju szkodę chcesz zgłosić: POJAZDU, MAJĄTKU, OSOBOWĄ
  3. Przygotuj niezbędne dokumenty np. dowód rejestracyjny pojazdu, numer polisy
  4. Przejdź do formularza - jego wypełnienie zajmie Ci parę minut
  5. Od razu po wysłaniu otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem
  6. O etapach realizacji zgłoszenia poinformujemy Cię e-mailem lub SMS-em

Jak kupić

  • Mail

    Przez formularz

    Chcę porozmawiać o ofercie

    +48

    Poniżej zamieszczamy informacje odnośnie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed przejściem dalej.

    Klauzula informacyjna

    Administratorem danych osobowych jest Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie (02-675), ul. Wołoska 22A.

    Z administratorem może się Pani/Pan kontaktować pisemnie na adres siedziby administratora, poprzez formularz kontaktowy pod adresem www.wiener.pl lub za pośrednictwem inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez adres email iod@wiener.pl. Z inspektorem ochrony danych może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z Pani/Pana praw związanych z przetwarzaniem danych (z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się od dnia 25 maja 2018 r.).

    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w celu:

    zawarcia i wykonania umowy ubezpieczenia, w tym dokonania oceny ryzyka ubezpieczeniowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia PE i R (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej: RODO); oceny ryzyka ubezpieczeniowego w sposób zautomatyzowany w ramach profilowania klientów przed zawarciem umowy – pod warunkiem wyrażenia przez Panią/Pana zgody, na podstawie art. 22 ust. 2 lit. c RODO; marketingu bezpośredniego usług własnych administratora, w tym w celach analitycznych i profilowania – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO; uzasadnionym interesem administratora jest prowadzenie marketingu bezpośredniego swoich usług; ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń związanych z umową ubezpieczenia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO; uzasadnionym interesem administratora jest dochodzenie przez niego roszczeń; ewentualnie w celu podejmowania czynności związanych z przeciwdziałaniem wypłacaniu nienależnych świadczeń i odszkodowań – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO; uzasadnionym interesem administratora jest przeciwdziałanie wypłacaniu nienależnych świadczeń i odszkodowań; reasekuracji ryzyk – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO; uzasadnionym interesem administratora jest zmniejszenie ryzyka ubezpieczeniowego związanego z umową. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione lub przekazane podmiotom upoważnionym do pozyskania danych osobowych na podstawie szczególnych przepisów prawa, innym zakładom ubezpieczeń i zakładom reasekuracji, audytorom, a także podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu administratora (na podstawie umowy z administratorem, w zakresie przez niego wskazanym i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora), w tym podmiotom przeprowadzającym likwidację szkody, firmom windykacyjnym i agentom ubezpieczeniowym.

    W razie wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego na terytorium państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione lub przekazane do takiego państwa trzeciego, w tym również do państwa niezapewniającego, według Komisji Europejskiej, odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych.

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego ze szczególnych przepisów prawa. Dane przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego będą przechowywane do momentu zgłoszenia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

    W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, w tym profilowania, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

    W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania prowadzonego na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

    W zakresie, w jakim Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia lub przetwarzane na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu także prawo do przenoszenia danych osobowych, np. w celu przekazania danych innemu administratorowi danych.

    Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonywania umowy ubezpieczenia oraz dokonania oceny ryzyka ubezpieczeniowego (bez podania danych osobowych nie jest możliwe dokonanie oceny ryzyka ubezpieczeniowego i zawarcie umowy ubezpieczenia). Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.

    W celu oceny ryzyka ubezpieczeniowego, pod warunkiem wyrażenia przez Panią/Pana zgody, decyzje dotyczące wysokości składki ubezpieczeniowej będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (bez wpływu człowieka), w zależności od rodzaju umowy ubezpieczenia, na podstawie danych, tj.: data urodzenia, rok uzyskania prawa jazdy, przebieg ubezpieczenia (szkodowość), przedmiot ubezpieczenia, miejsce zamieszkania, wykonywany zawód. Decyzje będą oparte o profilowanie, tj. automatyczną ocenę ryzyka ubezpieczeniowego. Ocena ryzyka ma wpływ na ustalenie wysokości składki ubezpieczeniowej.

    Wyrażenie przez Panią/Pana zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia oceny ryzyka. Przysługuje Pani/Panu prawo do zakwestionowania decyzji podjętych w sposób zautomatyzowany, do wyrażenia własnego stanowiska lub do uzyskania interwencji człowieka (tj. przeanalizowania danych i podjęcia decyzji przez pracownika administratora).

  • Znajdź na mapie

    W oddziale lub u agenta

    Znajdź agenta lub oddział

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.