Global truck assistance - Strona Główna

Global Truck Assistance

Ubezpieczenie dla pojazdów ciężkich i lekkich dostawczych

Dla kogo?

Global truck assistance - Dla kogo
komunikacyjne_menu_glowne_

Bez względu na to, gdzie wystąpiły problemy na drodze, naszą pomoc świadczymy zawsze w języku polskim

Ubezpieczenie Global Truck Assistance jest dla Ciebie, jeśli:

 

  • Prowadzisz firmę transportową i chcesz zadbać o komfort pracy kierowców
  • Jesteś osobą fizyczną, prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, upoważnioną do rozporządzania ciężkim pojazdem
     

Co ubezpieczamy?

Global truck assistance - Co ubezpieczamy
komunikacyjne_menu_glowne_

Możesz wykupić jeden z 2 wariantów ubezpieczenia: per pojazd lub per zestaw

Ubezpieczamy pojazdy zarejestrowane w Polsce, posiadające ważne badania techniczne:

 

  • Pojazdy ciężkie o DMC od 3,5 do 44 ton (ciężarówka, ciągnik siodłowy, ciągnięta przez nie naczepa, przyczepa, autokar turystyczny, przeznaczony do niebiletowanego przewozu więcej niż 9 osób)
  • Pojazdy dostawcze o DMC do 3,5 tony, wraz z przyczepą lekką (ciągniętą w chwili zdarzenia assistance)
     

Kiedy możemy Ci pomóc?

Global Truck Assistance - Kiedy możemy Ci pomóc
Ikona Wezwij pomoc - Assistance

Potrzebujesz naszej pomocy assistance w trasie, dzwoń: 48227413919

Możesz liczyć na naszą pomoc w razie:

 

  • Wypadku, kradzieży lub nieszczęśliwego wypadku (Opcja A)
  • Wypadku, kradzieży, nieszczęśliwego wypadku, awarii, usterki technicznej, zablokowania pojazdu lub przebicia opony (Opcja B)
  • Wypadku, kradzieży, nieszczęśliwego wypadku, awarii, usterki technicznej, zablokowania pojazdu, przebicia opony, usterki klimatyzacji lub ogrzewania i nagłego zachorowania kierowcy (Opcja C)
     

Co nas wyróżnia?

Global truck assistance - Co nas wyrożnia
komunikacyjne_menu_glowne_

Do 15 000 euro – to suma ubezpieczenia na holowanie + dźwig po wypadku

  • Szybka organizacja pomocy i bieżąca kontrola kosztów
  • Specjalistyczny sprzęt techniczny (dźwig, ciągnik balastowy) dostępny do 150 minut
  • 85% skutecznych napraw na miejscu zdarzenia
  • Pokrywamy koszty pobytu w szpitalu po nieszczęśliwym wypadku od 1 000 euro, 3 000 euro lub do 10 000 euro
     

Najczęściej zadawane pytania

Chcesz zgłosić zmianę na polisie

  1. Przejdź do sekcji OBSŁUGA POLIS
  2. Wybierz jakiego rodzaju sprawę chcesz zgłosić
  3. Przygotuj niezbędne dokumenty np. dowód osobisty, numer polisy
  4. Przejdź do formularza - jego wypełnienie zajmie Ci parę minut
  5. Od razu po wysłaniu otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem

Chcesz zgłosić szkodę?

  1. Przejdź do sekcji ZGŁOŚ SZKODĘ
  2. Wybierz jakiego rodzaju szkodę chcesz zgłosić: POJAZDU, MAJĄTKU, OSOBOWĄ
  3. Przygotuj niezbędne dokumenty np. dowód rejestracyjny pojazdu, numer polisy
  4. Przejdź do formularza - jego wypełnienie zajmie Ci parę minut
  5. Od razu po wysłaniu otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem
  6. O etapach realizacji zgłoszenia poinformujemy Cię e-mailem lub SMS-em

Jak kupić?

  • Mail

    Przez formularz

    Jestem zainteresowany ofertą

    +48
    CAPTCHA

    Poniżej zamieszczamy informacje odnośnie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z nimi przed przejściem dalej.

    Klauzula informacyjna

    KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH
    Administratorem danych osobowych jest Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group (dalej Compensa) z siedzibą w Warszawie (02-342), Al. Jerozolimskie 162. W Compensie wyznaczony jest inspektor ochrony danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.

    JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ADMINISTRATOREMZ administratorem można się skontaktować:
    • pocztą - pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej;
    • e-mailem - za pośrednictwem inspektora ochrony danych, pisząc na adres iod@vig-polska.pl.
     

    W JAKIM CELU PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE
    Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu przesyłania informacji handlowych.

    PODSTAWY PRAWNE
    Art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia PE i R (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    W przypadku przetwarzania, które odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo ją wycofać w każdym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

    KTO MOŻE BYĆ ODBIORCĄ DANYCH OSOBOWYCH
    Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu administratora (na podstawie umowy z administratorem, w zakresie przez niego wskazanym i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami), w tym dostawcy usług informatycznych, agencje marketingowe oraz agenci ubezpieczeniowi.

    JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE OSOBOWE
    Dane osobowe przechowujemy do chwili wycofania zgody na ich przetwarzanie, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych.

    JAKIE PRAWA PAŃSTWU PRZYSŁUGUJĄ
    Mają Państwo prawo do:
    •    dostępu do danych; 
    •    sprostowania danych;
    •    usunięcia danych;
    •    przenoszenia danych osobowych;
    •    ograniczenia przetwarzania danych;
    •    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w sytuacji, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora;
    •    wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie danych osobowych jest konieczne do nawiązania kontaktu oraz przedstawienia oferty przez Compensę (bez podania danych osobowych nie jest możliwe przedstawienie oferty).
     

  • Znajdź na mapie

    W oddziale lub u agenta

    Znajdź agenta lub oddział